Kem Wrisan Bakti Remaja..

Hari sabtu lepas,saya kene pegi ke kem warisan bakti remaja di kg telemong.. kem selama tiga hari kat sini mmg besh!macam² saya dapat kat cni..dapat belajar benda2 baru dan yang pastinya saya telah dapat geng² baru..ma..jeni..zura..dila..dan membe2 lain lagi..bayangkan seramai 162 org peserta hanya 32 org sahaja puteri..wow!ini first time saya tengok keadaan ini..kitorang dipecahkan kpd sebelas kumpulan, dan saya dalam kumpulan sembilan..hanya dua puteri kat dalam kumpulan saya ni,aku dan ina..

banyak aktiviti yang kitorang buat sama2 LDK a.k.a latihan dalam kumpulan..kene buat presentation..kene menari poco2..menari chicken dance..main cina buta..makan sama2..semayang sama2..banyak sangat yang saya dapat..fasilitator pon ok2 semuanya..banyak membantu kitorang dalam menghabisi kem ni..

tapi yang paling besh aku dapat dari kem ni..jeng..jeng..jeng..adalah............
shhhhhhhh...mana ble gtau smua..heeee

4 comments:

ila said...

hahaha...tetibe je rase cam u're in secondary school again..besenyer dak2 skool je g kem ni..huhutapi xpe..i taw what's d special thing u got for being there for 3 days..huhuhu..by d way, ila ske la ur "ifa Young" tuh..bckgroung pon cun jerr..pink babe!

ila said...

hahaha...tetibe je rase cam u're in secondary school again..besenyer dak2 skool je g kem ni..huhutapi xpe..i taw what's d special thing u got for being there for 3 days..huhuhu..by d way, ila ske la ur "ifa Young" tuh..bckground pon cun jerr..pink babe!

ila said...

sori la background slh eja..huhu

itsMe$itiju#iz@N said...

org tahu dpt..dpt pakwe x pun duit money...hahahaha...