Me and Myself

Okey..mari kita buat satu cerita yang bertajuk;-




Cerita Tentang Diri Sendiri





Kenapa Ifa Young??



Nama saya nazifah ahmad Muda..ramai yang panggil saya ifa..efa..siska..cik ngah..epa..epal..dan kadang2 anggur.. takpe saya tak kesah pon.. saya mengimpikan banyak benda dan banyak perkara sampaikan saya sendiri tak tahu mana satu yang saya nak.. saya juga mempunyai mood yang dapat bertukar-tukar dalam sekelip mata.. walaupun ada perkara yang saya tak dapat lakukan untuk penuhi impian saya dan semua orang, saya tetap bergembira..bak kata dia….



“Hidup Cuma Sekali Sooo…Kita ENJOY!!”



Owh..saya memang tidak pandai untuk bercerita..Saya tidak pandai membuat karangan atau menceritakan sesuatu cerita.. setiap kali jari jemari saya cuba untuk menari-nari pada keyboard.. automatik jugalah jari jemari ini akan menggigil kerana kekeringan idea.. otak cuba memerah idea yang bernas dan ketika itulah saya akan mula merapu..


owh..malunya saya.. ~____~





No comments: