Tahniah Ain..

Selamat Pagi Cikgu!!

(mesti nyanyi dalam gaya versi upin dan ipin ok?)

haaa..hari Khamis lepas result UPSR 2010 dah pon kuar..anak buah aku Ain Nur Izzah darjah enam tahun ni, dan sudah semestinya laa dia ada menduduki exam UPSR ni kan..so, mari kita check result UPSR nya...


aku sms abang ipar aku tanyakan pasal result Ain:

aku : abg zul, macamane result Ain?
abg zul : belum tau lagik, guru besar belom balik dari sekolah lagik..
aku : ooo ok..nanti result dah keluar inform saya skali yee..
abg zul : ok


tup-tup lepas aku mesej dengan abang ipar aku..tetiba henpon bunyi masuk mesej dari kak nora (akak aku)..

kak nora : tau dah ke result ain?
aku : belum tau lagik, abg zul cakap guru besar belum balik lagi..
kak nora : dapat 5A
aku : aik!!betul ke?macamane tau, kan cikgu besar belum balik lagi..
kak nora : kak nor (akak aku jugak) yang bagitau..alaaa..orang perempuan
ni kan wartawan yang hebat..
aku : hahaha..betul betul..


ok..Alkisahnya macam itu la jalan ceritanya lebih kurang. cerita ini sedikit sebanyak telah diubah berdasarkan jalan cerita yang sebenar untuk bagi cerita ini lebih sedap dibaca..hehehe

TAHNIAH kepada Ain Nur Izzah sebab berjaya memecahkan tradisi keluarga kita.. hahaha..family aku dari sulung sampai la adik bongsu aku..UPSR semuanya kekurangan 1A kecuali aku..aku??hahaha..result aku lagi hebat..tapi malas la nak cite nanti kang cite ni jadik tak besh pulak..




Tahniah buat Ain Nur Izzah

No comments: