hari pertama puasa 2011

Dah lama tak hupdate belog..
dah bersawang dah pun..

sebernarnya banyak cerita yang hendak di tampal dekat sini..
tapi masalahnya aku ni memang tak ada bakat langsung dalam karang mengarang stori mori ni..aku memang failed..tak hairanlah subjek karangan aku dulu memang susah nak dapat A.. A- pun jangan nak bau lah..

Sedikit sebanyak tapi memang banyaklah perubahan yang berlaku pada aku ni semenjak lepas kawen ni kan..yela daripada bujang kepada berdua pastu nanti bertiga pulak insyaAllah..

Bulan lepas majlis perkahwinan aku dengan suami telah selamat diadakan di kampung halaman suami tercinta..majlis Alhamdulillah sangat meriah dengan saudara mara sahabat handai yang datang meraikan majlis kami..softcopy gambar ada dengan butik lagi..aku belum dapat lagi so.. tak boleh nak upload lagilah gambar banyak-banyak..

Harini 1st day puasa.aku harap aku boleh puasa penuh tahun ni..tapi ok ke?larat ke? Ya Allah berikanlah kekuatan kepada ku agar aku dapat menjalankan ibadah puasa dengan sebaiknya..dan berikanlah kesihatan yang sihat sejahtera kepada anakku..amin..

No comments: