aku kah pemalas??

semenjak dua ni kan..aku memang tak ada mood langsung..nak citer apa pon tak tahu..hari tu cuti Chinese New Year cuti pun tiga hari jek..oohhh..lupa nak wish Happy Chinese New Year untuk sesiapa yang meraikannya..

cuti tu semua adik beradik aku balik terengganu except my sis, kak nora..kak nora and family pergi cameron highland..cerita aktiviti kami sekeluarga time cuti hari tu..korang boleh intai dekat belog my sis ok..dekat belog dia dah semua diceritakan satu persatu..kalo aku cerita pun sama jek sejibik dengan cerita dia.. aku bukan apa..terus terang aku cakap aku rasa tahap kemalasan aku sekarang ni membuak buak hinggakan aku rasa aku boleh dikategorikan sebagai PEMALAS!!! auchhhh..

aku pun tak tahu macamana nak kembalikan semangan kerajinan aku ni semula supaya agar aku menjadi seorang yang rajin..rajin buat kerja..rajin makan..rajin tidor..rajin menghupdate belog..dan rajin kesemuanya lah..





owh..cik elisya..awak sangat comelllllll

2 comments:

cik panadol said...

ifa, jangan malas2...nk kne babab ke?
kekekeke

Ifa Young said...

baek masya!! ;)