Ce Cite! Ce Cite!!

ok.. setelah sekian lama tak update belog..
hari ini aku kembali setelah ada sedikit perubahan yang aku lakukan dengan belog aku nih..
biasalah aku selalu tukar-tukar belog aku nih..aku cepat bosan tengok belok aku nih..walaupun aku tak de la tengok hari-hari pun..

ok..meh sini aku nak stori mori skit nih..
insyaAllah aku akan menamatkan zaman bujang tak lama lagi
mengikut perancangan 14.05.2011 (Sabtu)
kenapa tak buat masa cuti sekolah???

owhh..bab² tarikh ni aku serahkan semuanya kepada orang tua untuk menguruskannya..as long as aku dan mr.tunam dan keluarga boleh meluangkan masa pada masa ni..
umi n abah cakap kalau buat kenduri masa cuti sekolah nanti ramai sangat yang buat majlis kahwen dalam masa cuti sekolah ni..jadinya ramai jemputan yang tak datang nanti..macam majlis kahwen abang aku dulu..

so..kepada kengkawan semua..sila lah duduk bersila..eh!!bukan²!!
silalah mengambil cuti awal² ye..ini aku kasitau awal² ni tau!!
kad jemputan masih dalam proses lagik ni.. ;)


credit to en. google

3 comments:

Lea Aida said...

Nice tajuk..:p
ifa kawen bulan 5 ke? nnti jgn lupe tau sharing2 address member2..kiki

ina said...

kenapa blog awak makin shantek sekarang? oh demn.. sangat jeles ye..cumanya blog awak sangat berat sekarang sepertinya anda sedang mngheret sekor gajah bersama-sama d blog ini.. ke server mak yang lmbat noks?haha

Ifa Young said...

lea aida : hmm..insyaAllah bulan 5 nanti..adress member² tak de mendapat sambutan sangat laa..huuu

ina : owh..tikiu²..usaha tangga kejayaan..lambat ke??bukak dekat sini ok jek..mayb server kura-kura tuu..