Undangan Majlis Perkahwinan

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum,

Dengan izin Allah dan rahmatnya, kami sekeluarga ingin menjemput ahli keluarga dan rakan-rakan ke majlis perkahwinan kami, Nazifah binti Ahmad @ Muda dan Mohd Fazly bin Idris pada 14 Mei 2011 di kg. Padang Tengir, Manir Kuala Terengganu.
InsyaAllah.





ok..kad jemputan ini adalah hasil rekaan mysis setelah mendapat kelulusan daripada aku sendiri dan juga umi dan abah.. simple and sweet i guess.. ;P









Jamuan istimewa kami sajikan,
Kehadiran tetamu kami alu-alukan,
Terima kasih kami ucapkan,
Bahagia pengantin harap doakan.

Amin.

(^__^)


Note : pengantin ada sesi outdoor fotografi selepas jam 5.00 petang.





aku telah mencuba kreativiti aku mengahasilkan pic aku dengan mr.tunam..walaupun tidaklah secantik mana pun..tapi ada aku kesah???hahahaha








ini percubaan pertama.. ok ke??







dan ini percubaan yang ke banyak kalinya..amacam ok tak???



Majlis perkahwinan 14 Mei 2011 click SINI


Terima Kasih!!



No comments: