Cerita Pertunangan - Part 2

Oleh kerana perasaan malas melebihi segala² nya..saya telah meluangkan masa untuk mencoret lagik kesinambungan cerita ini..

ok ye..apabila dah masuk seminggu lagi saya nak betunang, baru la saya mula panik sebab saya masih belum mencarik peralatan untuk barang hantaran, barang apa nak dibuat hantaran pon masih ada lagik yang belum carik..dasat wei..hahaha..

sebelah encek kekasih plak tetiba ada masalah ayah encek kekasih tak dapat datang sebab tak sihat masalah jantung..jadiknye ayah nye tak datang sebab takut bertambah kemudaratan kesihatannya nanti.kesian plak kat ayah dia..tapi tak pe sebab encek kekasih nak bawak abah nye datang..(haa..jangan terkejut..encek kekasih ada 2 orang bapak..satu ayah dan satu abah)

dalam tempoh itu jugak, pakcik encek kekasih jugak tidak dapat datang masa majlis pertunangan sebab anaknya ada nak kene operate..ok tak pe la nak buat macamane kan..

sehari sebelum majlis pertunangan, pagi sebelum diorang bertolak ke terengganu..encek kekasih bagitau yang abahnya tak boleh datang jugak sebab demam..ohh..masyaAllah
Alhamdulillah diorang datang jugak ke terengganu dengan family diorang aje.. encek kekasih,mak,kakak,adik² nye dan anak buahnye..haa..bayangkan la macamane..macam² perasaan dah bercampur dah..

sebelum bertunang ni, saya tak ambik cuti sebab banyak keje nak kene setel kat office..semua kawan² tak inform sebab memang berada dalam kekeliruan dan keserabutan yang amat sangat..ok sahabat² semua..ampun dan maaf dipinta di atas perbuatan saya yang tidak memberitahu berita ini..

1 comment:

cik panadol said...

tahniah!

nape tak letak gambar tunang fa...nk tgk...

bile nk langsung?